סל הרמה (מק"ט: 254695071023)
סל הרמה
לקבלת הצעת מחיר למוצר זה
אנא מלא/י פרטים:
מידות: 1000*1000 מ"מ
גובה המעקות: 1100 מ"מ
גובה רשת אחורית: 1800 מ"מ
בנויה מחומר ובצורה המונעים החלקה.
דלת עם פתיחה וסגירה עצמית.
דפנות עשויות פח מחורר.
מעקב בטחון מקיף את כל הצדדים.

סל הרמה

עבודתם של אנשים העובדים בגובה, המבצעים תיקונים טכניים, היא קריטית לאיכות החיים של כל אחד ואחת מאיתנו. במקביל, עליהם לפעול בהתאם לדרישות המקצועיות הרגולטוריות של תעשיית העבודה בגובה בישראל, כמו גם להבטיח הכשרות ולרכוש ניסיון. לכן, גם עבודה עם סל הרמה פשוט היא משימה שחייבים להתמקצע בה על מנת לבצעה. זאת, באופן שתישמר את בטיחותם של כל העוסקים במלאכה. חברת אלקטרה תעמל מלווה מנהלים בתחום התעשייה, אשר רוצים לרכוש סל הרמה ולהכשיר את העובדים לביצוע משימות מורכבות בתחום הטכני.

סל הרמה הוא הפתרון האידיאלי לתיקון, לבנייה ולהתקנה

סל הרמה הוא כלי עבודה שלא ניתן לבצע בו שימוש, אם אין לכם הכשרה מקצועית מתאימה. יחד עם זאת, חברות וארגונים רבים מעוניינים להשקיע משאבים ולרכוש סל הרמה, לטובת עבודות כמו:

תיקון תשתיות בגובה - בדיוק כפי שעושה חברת החשמל ברחבי ישראל, ישנן חברות שנותנות שירותים פרטיים של התקנה ותיקון תשתיות בגובה. למשל, שירותי תיקון של תשתיות עירוניות שיכולים להתבצע בכל רחבי העיר.
טיפול בפסי ייצור ובמערכות תקרה - אם ברשותכם פס ייצור מקצועי וגדול במיוחד, לפעמים תיקון פשוט לא יכול לענות על כל הצרכים של המערכת, לכן יש צורך להעלות סל הרמה מעל לפס הייצור ולהבין את מקור הבעיה בצורה ברורה יותר.
התקנה של מוצרים בגובה - על פי רוב מדובר בשירותים אותם מספקות חברות מקצועיות ללקוחות עסקיים, דוגמת שירותי התקנה של מערכות קירור וצינון למפעלים גדולים. לא ניתן לבצע התקנה של מערכת גדולות בגובה, ללא מערכת יציבה ובטיחותית להרמת העובדים העוסקים במלאכה.

סל הרמה - הדרך המהירה ביותר להגיע לגבהים

היתרון הגדול של מוצר כמו סל הרמה, הוא היכולת של מי שנמצא באתר העבודות להפעיל במהירות יחסית את המוצר ולהגיע לגבהים בלי מאמץ רב. זהו פרמטר חשוב במיוחד, אליו אתם מחויבים לתת תשומת לב בעת בחירת סל ההרמה. גם אם אינכם מבינים בשלב זה, מה הם הצרכים שלכם, יש מי שיעמוד לרשותכם בכל עת. בשיחה אחת מהירה עם אנשי חברת אלקטרה תעמל, תקבלו את כל התשובות הדרושות לכם על מנת למצוא את המוצר המושלם, שישרת אתכם לאורך זמן. 
מבין לקוחותינו
incab bolzoni bauer icem samag